Complimentenprocedure

Hoi fantastische klant!

We willen je niet alleen zien glimlachen als alles soepel verloopt, maar ook als je denkt: “Wow, dit verdient een pluim!” Dus, hier is onze complimentenprocedure, omdat ook wij die schouderklopjes waarderen.

Zodra je denkt: “Deze ervaring verdient een compliment,” laat het ons weten. Geen stress, geen klachtenformulier, gewoon goede vibes. Stuur een berichtje naar je adviseur en vertel wat er zo geweldig was. Een mooie Google review is natuurlijk ook heel fijn. REVIEW GEVEN

Ons team, als ware complimenten-enthousiastelingen, zal hierdoor nog meer gemotiveerd raken om nog meer complimenten te incasseren. En als we eenmaal die complimenten hebben ontvangen schreeuwen we dit van de daken. Jouw ervaring is als een feestje waar we allemaal aan deel willen nemen.

En hey, als je denkt dat jouw lofzang nog niet helemaal is gehoord, gooi het dan naar het Klanteninstituut voor Fantastische Dienstverlening (KIFD). Dus niet het KiFiD maar het KIFD, zij zijn namelijk helemaal gespecialiseerd in het vieren van goede ervaringen. Check hun reglement op www.kifd.nl voor de feestelijke details.

Dus, als je ooit denkt: “Deze dienstverlening verdient een standing ovation,” laat het ons weten! Wij zijn er enorm blij mee, en eeuh… een fles wijn mag er zeker zijn.